PROTECT

13 noiembrie 2006

PAUL DUNCA

PAUL DUNCA



Are 23 de ani şi este absolvent al Facultăţii de Teatru din cadrul U.N.A.T.C. “I.L.Caragiale”, secţia de Coregrafie. Momentan este masterand al aceleaşi facultăţi, la secţia de Scriere Dramatică (PLAYWRITING).
A jucat în Let’s food de Ioana Păun şi David Schwartz , în No ONE de/în regia lui Carmen Viorenu, spectacol pentru care a conceput şi coregrafia şi costumele şi în Red light and hot line de/în regia lui Marcel Top, semnând şi aici coregrafia . A colaborat cu Carmen Vidu pentru coregrafia din spectacolele Bitter Sauce şi O statie. A dansat în 100% dans de Eduard Gabia şi Maria Baroncea, DAYDREAM de Ana-Maria Costea, Lessness şi Sprint de Alexandra Pirici. A semnat regia şi coregrafia spectacolului (don’t) Panic!. În cadrul proiectului tangaProject a scris cele mai bune sfaturi, regia David Schwartz, şi a fost implicat ca dramaturg în RahovaNonstop-spectacol în 25 de ore – un proiect de teatru comunitar.
În prezent repetă pentru spectacolul Some Explicit Polaroids de Mark Ravenhill în regia Mirunei Dinu, unde joacă rolul Victor şi se ocupă de coregrafie.
E fan al medicinei naturiste şi colaborator al revistei TABU. Îi place să facă petreceri şi să danseze pe boxe sau mese, cât mai sus!

Paul Dunca îşi prezintă momentul din cadrul proiectului „PROTECT”:


Pe zi ce trece mi-e din ce în ce mai greu să comunic cu oameni străini. Nu prea mai pot acorda credit pe degeaba şi am început să nu mai înţeleg căldura care vine pe gratis (fără interesele subliniate). Am nişte pereţi groşi prin care nu mă prea observă nimeni. Îi fac pe toţi să creadă altceva despre ce am eu înăuntru. De parcă mi-ar fi mai uşor în singurătate cu metodele mele speciale de a mă simţi bine. Şi seara când mă întind gol între perne mă dau cu un fâsssssss de EGOIST de la Chanel. E atâââât de contemporan!




1 Comments:

At 4:18 p.m., Anonymous Anonim said...

te ridici paul, felicitari :)

gabi (bonn, ambasada)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home